loading...
تـفــــریـحــ و سـرگـــرمــیــ
☠๓ค๓ค໓_งikiຖງ☠ بازدید : 14 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دلم میخواست زمان را به عقب بازگردانم

نه برای اینکه تو را که رفتی بازگردانم

برای اینکه نگذارم بیایی.....

.

.

.

رای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بذاره...

.

.

.

موقع Delete فولدر خاطراتت، ذهنم Error می دهد!

گمانم یکی از فایلها در حال اجراست...

.

.

.

میگفت :خدا کسانی رو که خیلی دوتشون داری ازت میگره....

نمیدونست اون خدای من بود

.

.

.

حرفهایم را تعبیر میکنند...

سکوتم را تفسیر!

دیروزم را فراموش...

فردایم را پیشگویی!

به نبودنم مشکوکند... در بودنم مُردَد!

از هیچ گلایه میسازند... از همه چیز بهانه!

من...!!!

کجای این نمایشم...؟؟!!!

.

.

تورو خدا نذار یه امشبم با گریه های من تموم شه

قراره دیدنت از امشب اخه ارزوم شه

نذار که اشک چشم من بریزه پشت پای تو

کی میاد جای تو؟

.

.

.

باران باش تا به تو عادت نکنند تا

هروقت بیایی دوست داشتنی باشی!

.

.

.

دلم یک تصادف میخواهد

پر سروصدا...

همه باشند

همه ى آن کسانى که رفتنم را آرزو میکردند!

و کار از کار بگذرد....!

آرزو هاى من که برآورده نشد!

شاید با رفتنم آنها به آرزویشان برسند!

.

.

.

بیا باهم باشیم نه یک سال بلکه یک عمر،

بگذار آوازه ی باهم بودنمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند آنان که بر سر جدایی مان شرط بسته بودند.

.

.

.

من آن تنهای شبگردم که از ظلمت نمیترسم. در این تنهایی مطلق من از غربت نمیترسم. اگر قسمت شبای تلخ تنهایی است. هرآنچه درد و غم دارد بگو بارد که از قسمت نمیترسم...

.

.

.

خدایا التماست می کنم

همه دنیایت ارزانیِ دیگران!

ولی...

آنکه دنیایِ من است

مالِ دیگری نباشد...

.

.

.

برو، من هم برای اینکه راحت بروی میگویم :باشد، برو خیالی نیست...

اما کیست که نداند بی تو تنها چیزی که هست خیال توست!

.

.

.

دلشکسته ام مانند سیم کارتی که اعتبار ندارد

.

.

.

بی تابم نمیشوی

که بی قراری نمیکنم

فراموشیمان

مبارک..........

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ๓ค๓ค໓_งikiຖງ هستم. خوش اومدین امیدوارم از مطالب لذت ببرین خوش حال میشم نظر بدین. ممنون. :X
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ چطوری بود؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 1,487