loading...
تـفــــریـحــ و سـرگـــرمــیــ
☠๓ค๓ค໓_งikiຖງ☠ بازدید : 16 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

لذتی که تو رقصیدن و قر دادن تو اتوبوس، زمان مدرسه، در حال رفتن به اردو بود

انصافا ً، وجداناً، جداً

تو هیچ دیسکویی تو دنیا نیست!!

.

.

.

یه جور میگن ما دهه شصتی ها دهه شصتی ها انگار با ماموت میرفتن مدرسه و رو کتیبه درس میخوندن

والا

.

.

.

اولین هنری که پس از دیدن چهره آرایش کرده دختران امروزی به ذهن شما متبادر میشود چیست؟

الف :مینیاتور.

ب :صافکاری، بتونه کاری و نقاشی اتومبیل!!!!

ج :آسفالت کوچه بغلی!!!!

د :من به ناموس مردم نگاه نمیکنم

.

.

.

نحوه شلوار جین پوشیدن دخترها:

اول پای چپ

دوم پای راست

و سپس یه تکون و پرش به بالا!

.

.

.

سنگ قبرم را سفید بگذارید. یک ماژیک مشکی جنس خوب هم کنارش بذارید تا هرکی رد شدیه داستانی، جوکی، شعری روش بنویسه. آخه میدونم اون دنیا هم حوصله ام سر میرود. ها راستی ماژیک رو هم حتما با زنجیری به قبرم ببندید (اینجا ایران است)

.

.

.ﻣﺜﻼ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﺭﺱ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ!

ﻟﭙﺘﺎﭖ ﺟﻠﻮﻣﻪ، ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﮔﺮﺩﯼ ﻣﯿﮑﻨﻢ

ﮔﻮﺷﯽ ﺩﺳﺘﻤﻪ ﺩﺍﺭﻡ sms ﻣﯿﺰﻧﻢ

ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻃﺮﻑ PMC ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ

ﺍﺯ ﯾﻪ ﻃﺮﻑ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﯿﭙﺲ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ

ﻓﺮﺩﺍ ﻫﻢ ﺑﻌﺪہ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﻤﻪ ﯼ ﺍﺳﺘﺎﺩہ که ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺎﻭﺍﻧﺸﻮ ﺑﺪﻩ! :))))))

.

.

.

ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍهه ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩﻥِ نمکی ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﺵ ﺭﯾﺨﺘﻪ؛

ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﺑﺰﻧﯽ ﭘﺨﺶ ﻭ ﭘﻼﺵ ﮐﻨﯽ.... :)))

.

.

.

.ناپلئون میگه! من نمیگمااااا!!!

سخن مانند دامن دختران است، هر چه کوتاه تر به هدف نزدیکتر!!!!

ناپلئون بی ادب کصافتتتت

.

.

.

 

تو کافی شاپ بودم که باد شکم اومد سراغم!

صدای موزیک بلند بود،

با موزیک میزون کردم که کارمو پوشش بده!

یهو متوجه شدم همه منو به هم نشون میدن O_o

یادم اومد که موزیکو با هندزفری گوش میکردم!

"خاطرات غضنفر"

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ๓ค๓ค໓_งikiຖງ هستم. خوش اومدین امیدوارم از مطالب لذت ببرین خوش حال میشم نظر بدین. ممنون. :X
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ چطوری بود؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 1,461