loading...
تـفــــریـحــ و سـرگـــرمــیــ
☠๓ค๓ค໓_งikiຖງ☠ بازدید : 19 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

رفتم گل فروشی میگم:

«ببخشید اقا کاکتوس دارید؟»

میگه:

«دکوری میخواین؟»

میگم:

«پ نه پ تو خونمون شتر پرورش میدیم میخوام یه وقت احساس غربت نکن حس کنن خونه خودشونه

.

.

.

دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنا کنم؟ میگم پََ نَ پََ بزار اهنگ تایتانیک بزارم آروم غرق شو..!!!

.

.

.

رفتم دکتر منشی می گه :شما بیمارید؟

می گم :پ ن پ میکروبم اومدم خودمو معرفی کنم!!

.

.

.

از حموم لختی دوییدم اتاقم مامانم اومده میگه تو لباس نپوشیدی هنوز؟!

میگم پ ن پ لباس تنمه اما فقط افراد صالح و درستکار میتونن لباسمو ببینن

.

.

.

یک ساعت داشتم با یه ماشین کورس میذاشتم آخرش طرف اومده میگه :داری کورس میذاری؟

گفتم :پ ن پ مریض دارم تند میرم سریع برسم به بیمارستان

طرف میگه :بامزه بزن کنار کنترل نامحسوس

.

.

.

بابام چراغ دستشویی روشن کرده. میگم کجا میری بابا؟ میری دستشویی؟

میگه پ ن پ میرم آتلیه عکس از... استغفرلله!!!.

.

.

.

رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان. مسئول اونجا میگه :اومدی عیادت؟

میگم :پَ نه پَ اومدم چند تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم

.

.

.

دیشب ساعت دو اومدم خونه در رو باز کردم یهو مامانم میگه الان اومدی؟

گفتم :پ ن پ دو ساعت پیش اومدم این تکرارمه

.

.

.

پلیس میخواسته ماشین یه نفرو با جرثقیل بلند کنه، صاحبش میاد میگه :میخواین ببرینش؟ پلیسه میگه پ ن پ میخوایم بلند کنیم زیرشو جارو بزنیم!!

.

.

.

رفتم قصابی میگم جیگر دارین؟ میگه جیگر گوسفند؟ پَ نه پَ جیگر خودتووووووووووو با اون سیبیلای نازتتتتتتتتتت!!!

.

.

.

به داداشم میگم کیسه رو بده.

میگه :می خوای بری حموم

میگم :پ ن پ استقلال مراسم کیسه کشی داره می خوام برم.

.

.

.

عاقد سر سفره عقد :عروس خانم وکیلم؟

پَ نَ پَ دکتری! دعوتت کردیم سطح علمی مجلس بره بالا!!

.

.

.

ه خواهرم میگم :صدای تلویزیون رو کم کن.. میگه اذیت میکنه؟؟؟ میگم پ نه پ میخوام لب خونیم قوی بشه...!!!

.

.

.

میگم فهمیدی مریم جدا شده؟ میگه از شوهرش؟

پ ن پ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد

.

.

.

گوشی موبایلمو برداشتم و رو صفحه اش دارم "ها" می کنم، می گه :می خوای تمیزش کنی؟

می گم :پَ نَ پَ، دارم پیام صوتی بدون متن برا دوستم می فرستم!!!

.

.

.

رفتم مرغ فروشی ب فروشنده میگم بال دارین؟ میگه بال مرغ؟ میگم پ ن پ بال هواپیما، چندتاکوچه پایین تر سقوط کردیم میخام درستش کنم

.

.

.

رفتم بانک به کارمنده می گم :ببخشید شما صندوقدار هستید؟

میگه پَ نه پَ! هاچ بکم

.

.

.

دعوام شده بود لباسم پاره پوره شده بود، مامانم گفت :کتک کاری

کردی؟ گفتم پ ن پ!!!

زلیخا بهم پیشنهاد بی شرمانه داد، اومدم در برم لباسمو گرفت پاره پوره شد.

.

.

.

تو خونه جلو کامپیوترم نشستم داداشم از بیرون اومده میگه خونه ای؟؟؟ پَ نه پَ تو جاده تهران – قمم... میگه پای سیستمی؟؟؟ پَ نه پَ پشت فرمونم دارم تو اتوبان رانندگی می کنم

.

.

.

رفتم مغازه یه سبد پر خرید کردم مغازه داره میگه :کیسه هم میخوای؟ میگم :پ ن پ فرغون آوردم با اون ببرم

.

.

.

رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه :درستش کنم؟

پ نه پ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!!!

.

.

.

رفتم سردخونه میگم :بی زحمت جسد پدربزرگمو تحویل بدین.

میگه :میخوای خاکش کنی؟

پ نه پ میخوام تا گارانتیش تموم نشده ببرم عوضش کنم!

برچسب ها پَ نَ پَ , قشنگ , جالب ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ๓ค๓ค໓_งikiຖງ هستم. خوش اومدین امیدوارم از مطالب لذت ببرین خوش حال میشم نظر بدین. ممنون. :X
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ چطوری بود؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,451