loading...
تـفــــریـحــ و سـرگـــرمــیــ
☠๓ค๓ค໓_งikiຖງ☠ بازدید : 17 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﯽ ؟ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺮﻭ ﻗﺎﻃﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺸﯽ !!!

.

.

.

باور کن من هرگز لایق دوستت دارم های تو نبودم ؛ ملتمسانه از تو میخواهم : دوستت دارم هایت را به کسی بگویی که لایق دروغهایت باشد …

.

.

گفتم بیا … گفت پاهایم یخ زده !

و من به پایش سوختم !!!

گرم شد …

رفت به سوی دیگری !

 

.

.

تو اگر ماندنی بودی با یکی از قبلی ها مانده بودی …

 

.

.

خیابان چقدر سبز شده است از روزی که مرا کاشت و با دیگری رفت …

 

.

.

زخمی بود …

درمانش که کردم ، زخمیم کرد و رفت !

 

.

.

نترس حوا … سیب را با عشق گاز بزن !

آدم بی عشق ، لیاقت بهشت ندارد …

 

.

.

انگار حرف “ر” اضافس !!!

به هر کس گفتم درکم کن ، دکم کرد …

 

.

.

خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت …

خودم را گول میزدم که در حد منی !

 

.

.

آنقدر زیبا عاشق او شده ای که آدم لذت می برد از این همه خیانت …

روزی هم اینگونه عاشق من بودی …

یادت هست لعنتی !؟!

 

.

.

بعضی ها خود را یکرنگ می پندارند ؛ آری که به راستی یک رنگند اما سپید را کافیست یکبار با منشور گذر زمان دیدشان تا فهمید که همه رنگهای عالم را بلدند !

 

.

.

قرار نیست منم دل یکی دیگه رو بسوزونم ، برعکس اونو اونقدرخوشبخت میکنم که به هر روزی که جای اون نیستی لعنت بفرستی عزیزم !

 

.

.

چقدر احمقانه است از یک قهوه تلخ انتظار فال شیرین داشتن !

مثل من که از تو انتظار عشق داشتم …

 

.

.

بر تخته ی سیاه زندگی چه خوب احتمالات و فرضیات را به من آموختی !!!

گفتی احتمال اینکه عاشقت بمانم کم است ، پس فرض کن رابطه ای در کار نبوده …

 

.

.

پشیمانند کفش هایم که این همه راه را ، راه آمدند با نیامدن هایت …

.

.

به گوش خدا برسانید آدم این حوا سالهاست که رفته است …

این حواى تنها را برگردان پیش خودت …

بهشتش را نمیخواهم ؛ به جهنمش هم راضىم ؛ هرجایى باشد جز این دنیا …

این دنیا زیادی بوى آدم گرفته است !

 

.

.

کاش حرف دلمو به چاه مستراح میگفتم اما به تو نه …

 

.

.

گفت دهانت بوی شیر میدهد و رفت …

به او بگویید حالا بوی دروغ میدهد ، برگرد !

 

.

.

خواستم بگویم به جهنم که رفتی دیدم واژه ی بهتری هم وجود دارد …

به همین روزهای من که رفتی …

 

.

.

میدونی چیه رفیق ؟

اگه از زندگی کسی میری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون حتی پوست تخمه هاتم جمع کن با خودت ببر !

 

.

.

تنهایی تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن تو …

 

.

.

آرام می روم ، آنچنان آرام که ندانی کِی رفته ام ! اما وقتی جای خالیِ مرا ببینی ، آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمانِ رفتنم را فراموش نکنی !!!

.

.

ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﺍﻭﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩﻡ به او ، ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ یک ﻗﺮﺹ ﺳﺮﺩﺭﺩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺳﺮﮐﺸﯿﺪﻥ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺁﺧﺮ ﺷﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ !

 

.

.

حس خوبیه … به خودت میای میبینی به کسی که رهات کرده و بدجور بهت ظلم کرده دیگه نه نیازی داری نه احساسی ولی اون داره از بی تو بودن میمیره !

 

.

.

بغض ها را گاهى باید قورت داد ، عاشقانه ها را از پنجره تف کرد و درها را به روى همه بست …

گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد !

 

.

.

همیشه از این می ترسم که نکند جفت من با دیگری جفت شود و سهم من فقط جفتک باشد !

 

.

.

دیگر نه اشکهایم را خواهی دید

نه التماس هایم را

و نه احساسات این دل لعنتی را …

به جای آن احساسی که کشتی ، درختی از غرور کاشتم !

 

.

.

ﺟﺴﻤﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﭼﮑﺎﺭ ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﺫﻫﻨﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻣﺠﺴﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﯾﺴﺖ !

 

.

.

هی لعنتی ، میخواهم توصیفت کنم :

خیاط نبودی اما خوب وصله های جور واجور به من زدی

آشپز نبودی اما چه آش چربی برایم پختی

کفاش نبودی اما چه به اندازه ، کفش رفتنم را دوختی

و من دیوانه نبودم …

 

.

.

ببین چقدر عمرم برایش کوتاه بود که به من میگفت : “گلـــم”

 

.

.

فهمیده ام که نفرت هم مثل دیگر احساسات مثل عشق قیمت دارد !

تنفر را هم نباید خرج هر کسی کرد …

 

.

.

آهای گاو !!!

این انسانها چیزی از ما شدن نمیفهمند ، حالا تو هر روز هی بگو : ما… ما… ما…

 

.

.

ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺗﻤﺎﻡ ﺟﻤﻼﺗﺖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﻡ !!!

ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺳﺨﺘﯽ ﺳﺖ ﺧﻠﻊ ﻣﻘﺎﻡ ﺷﺪﻥ ؛ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺳﺨﺖ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﺮﻓﯿﻊ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﯼ …

 

.

.

من آغوشی کسی را دوست دارم که بوی بی کسی میدهد نه بوی هرکسی !

 

.

.

زیادی که خودتو دست پایین بگیری میفتی زیر پای کسی که یه روز به اوج رسوندیش !

 

.

.

یکی برای هر نفس حوایی دارد و دیگری هوایی برای نفس هایش ندارد !

 

.

.

دنبال “مخاطب خاص” نوشته هایم نباشید !

ارزش “خاص بودن” را نداشت …

 

.

.

بعضی از آدمهارا باید از دور دوست داشت ؛ نزدیکشان که میشوی بوی تعفن غرور آزارت میدهد ، شکسته میشوی و میرنجی و میگریزی !

 

.

.

خسته شدم از آدمایی که موقع رفتن میگن : تو خیلی خوبی ! من لیاقت تو رو ندارم !

بی لیاقت های عزیز لطفا برای رفتن یه ذره خلاقیت به خرج بدین …

 

.

.

احترام گذاشتن به بعضیا ، مثه تکون دادن پارچه ی قرمز جلوی گاوه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ๓ค๓ค໓_งikiຖງ هستم. خوش اومدین امیدوارم از مطالب لذت ببرین خوش حال میشم نظر بدین. ممنون. :X
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ چطوری بود؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 1,466